Mån, tis, ons, tor, fre, the big day!

Ja ni ser, nu är det bannemig nära den stora dagen! :-) Vi båda längtar enormt även om vi känner oss stressade med alla förberedelser!
  • Hämta paket i klinte (Till bröllopstårtan)
  • Handla en massa läsk och vatten osv
  • Fixa naglar
  • Montera festprogram
  • Skriva ut festprogram
  • Göra iordning alla servetter
  • Fixa skjuts
  • Putsa skor
  • Stryka skjortan
  • dekorera festlokalen
  • Handla lite annat smått och gott
  • Hinna sola lite
  • Hämta bröllopstårta
  • Hämta brudbukett och dekorationer
  • Hämta snittar
Utöver detta, (säkert nått jag glömt) skall vi hinna med dagis, ta hand om barnen, laga mat, hämta svärföräldrarna på flyget, handla mat, mannen skall jobba, sköta hemmet!
Hur som helst så är det fruktansvärt roligt och jag ser det inte som ett bekymmer utan allt är bara roligt. Man är bara orolig att något skall glömmas bort ;-)

Kommentarer
Postat av: Jeili

Min tid! Jag blir pirrig i magen av det hela. Helt sjukt att du ska gifta dig! Väntar ännu på att få se ringarna!

All lycka till!

Kramar

2012-05-20 @ 09:33:01
URL: http://www.jeili.se
Postat av: Mosjan

Jag längtar jag med;-) Hoppas alla förberedelser går bra och så ses vi om en vecka!

2012-05-20 @ 15:48:42
Postat av: Mojsan

Jag gissar på att det var din kommentar på min blogg. Och om det var det så lovar jag att vi gör allt för att komma hem. Det löser sig förhoppningsvis med bil och båt! Hoppas förberedelserna går bra.

2012-05-23 @ 16:56:48
Postat av: Jeili

Lycka till i morgon nu Mickis! Jag förmodar att det är i morgon det smäller! Wow, jag glädjer mig åt er! Ser fram emot min tid med familj och giftermål!

Kramar i massor!

2012-05-25 @ 12:26:54
URL: http://www.jeili.se
Postat av: Jeili

Absolut.



[email protected]

2012-06-13 @ 10:49:58
URL: http://www.jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0