Knäpptyst i huset!

Vi har varit uppe sen 06.20 jag och barnen! Vi har lekt och städat huset! Sen gjorde vi äggröra och bacon och åt framför brasan :)

Nu har tjejerna somnat och mannen sover, så de är knäpptyst här, bara radion i bakgrunden! Jag vet inte vad jag skall hitta på faktiskt, kanske bara sitta still i soffan och se på våra barn som växer så det knakar!:)

Lillasyster har börjat skratta en massa och det är så härligt! Storasyster skojar och leker och gör roliga ljud och lillasyster kiknar av skratt, underbart!

Jag var ju borta i fredags och när vi vaknade i lördags morse så sprang storasyster direkt fram till lillasyster och pussade och kramade henne och sa hej lilla vän, jag har saknat dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0