Amning

Älskar att amma av många anledningar. Närheten, jag vet att hon får i sig det hon behöver, det är behändigt och mysigt och mycket mer!

Men just i natt var amningen toppen, vi skulle se hockeyn och jag tog en powernap på kvällen men mannen väckte mig när matchen började, sen såg vi två perioder och på nått sätt lyckades vi somna, men de är här amningen kommer in, skruttan vaknade och ville ha mat när det återstod 5 minuter av sista perioden och då kunde jag alltså se förlängningen och vinsten, perfekt (!!).


Kommentarer
Postat av: yohanna

Å, måste vara skönt när amningen fungerar. Önskar det skulle göra det för oss också till hundra. Men det vill liksom inte komma igång helt. Jäkligt irriterande, men man ska vara envis har jag läst.



kramar

2012-01-08 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0