Vet ni..

..jag är STOLT varje dag över min familj!

Stolt över storasyster som klarar 4 års kontrollen på dagis & bvc trots sina knappt 2,5 år. Över hennes underbara sida gentemot lillasyster. Stolt över att vara mamma till henne! <3 och mycket, mycket mer!

Stolt över lillasyster som växer som hon ska, skrattar, jollrar, rullar runt och är världens charmigaste lilla bebis! Stolt över att vara mamma till henne också <3

Stolt över min blivande man som får så mycket beröm och ansvar på jobbet, och stolt över att han får massa cred på fotbollen! att han är underbar mot oss, alltid tänker på oss först och alltid vill oss det bästa <3

Stolt över att ha en sån underbar familj!
Nej nu har våra tjejer slocknat, mannen är på träning och jag tänker mysa ner mig mellan tjejerna och bara andas in närhet i väntan på största älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0