Grattis vår 2-åring!

Grattis världens finaste storasyster! Sen dagen du flyttade in i min mage har jag älskat dig obeskrivligt mycket, du är så underbar vår dotter! Att höra dig säga" mamma, vet du en sak, jag älskar dig" får mitt hjärta att smälta! Älskar när du vill krypa upp i soffan och mysa och ber mig skumpa på rumpan! Du är så stor och klok för att vara 2 år, du pratar, konverserar, räknar och hjälper till med allt! Du är fantastisk mot din syster och har tagit hela situationen bättre än vi någonsin kunnat önska! du har en vilja ut av stål och är envis som en åsna men det kommer man långt med här i livet. Det är fantastiskt att få följa dig varje dag, att få vara din mamma! Jag är så stolt över att få vara din mamma och jag lovar dig att din pappa känner likadant! Vi älskar dig fina N!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hej raringar,



in med lite bilder väl. Jag är stennyfiken. Tur att vi ska ses imorgon. kram.



(jepps, ny blogg också)

2011-10-14 @ 11:13:58
URL: http://mammapappaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0