206!

Om 206 dagar skall jag bära i mina ögon den vackraste vita bröllopsklänningen som finns! Det finns en hel värld ut av olika modeller, men tids nog skall jag hitta den perfekta! Men framtill dess kör vi hårt här hemma för att få bort "putmagen" efter graviditeten! Jag har visserligen bara 2 kilo kvar att gå ner, vilket inte är ett krav för Mig utan jag vill bara få bort putmagen:-) på kvällarna hejar blivande mannen på medan jag kör dom typiska efter graviditet övningarna! Det känns helt ok:-)


Kommentarer
Postat av: Yohanna

LUUUUUGN nu Mikaela. Låång tid kvar, en annan lär ju få kämpa i alla evighet. De syntes ju inte ens att du var höggravid för bara ngn vecka sen. Du har tur du =)



Ha en bra dag med töjserna. Kraaam

2011-10-19 @ 12:03:20
URL: http://mammapappaliten.blogg.se/
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 @ 10:20:43
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0