Gjuten grund!

Alldeles blank och fin var grunden när vi kom fram igår, fortfarande fuktig och alldeles ny gjuten! Det är häfitgt att se att där kommer vårt hus att stå, och studera alla rör och få förklarat av mannen vad som skall sitta vart, braskamin, köksö osv.





En lycklig man står och studerar grunden, och den fick bra betyg!
Vi längtar, pratar och njuter av varenda sekund ut av detta, det är så spännande att få göra denna resa med världens finaste lilla familj!
Det känns så overkligt, är detta verkligen vårt? Känns som det är någon annans grund, någon annans tomt, men så får man nypa sig i armen för att verkligen förstå att detta är VÅRT! Vi kommer att bo här och jag bara älskar den tanken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mikkis. Det ser ju jättefint ut,nu är det nära med husresning. så spännande,tror jag kommer ta en tur till Tofta på tisdag.

2011-03-17 @ 11:29:02
Postat av: Mojsan

Hej! Har det ordnat sig? Eller var kan du inte se kommentarerna? Jag kan se att det ligger en här nu. Förutom min, om den nu kommer att synas. Jag hinner inte fixa en annan header på någon vecka nu tror jag. Tenta och inlämningar som måste fixas... Fick förresten mail av din mamma=)

2011-03-18 @ 23:26:47
URL: http://memoarmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår inte varför det blir ett så stort mellanrum mellan inlägget och datum/tid/blogg-infon. Ska försöka fixa det.

2011-03-18 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0