Äkta kärlek

Hade en helt underbar födelsedag!
Fick dom 23 vackraste och finaste röda rosorna jag någonsin sett ut av min vackra man och dotter och ett helt fantastiskt kort med ord som gick rakt in i hjärtat, samt det finaste och mest betydelsefulla halsbandet jag någonsin skådat.

Det var så genomtänkt och så fint gjort.
Halsbandet har tre berlocker, och var och en har en fin betydelse.
En saltvattenspärla med en groda på - Matchar ringen jag fått och grodan symboliserar att jag pussat den och fått en prins min fina prins Philip! Och det är verkligen sanningen! 
Samt ett fint P - som såklart står för Philip, men även en symbol för att han är pappa till våra fina barn!
Och en nyckel med ett hjärta - som symboliserar att jag fått nyckeln till hans hjärta!
det var så fint att han lagt ner så mkt tid och eftertanke med allt detta, och rosorna är ju helt bedårande, dom står här på bordet framför mig och skall få göra under dagen, men sen skall dom torkas och bevaras väl! 

Tack fina man och dotter för att ni finns!

 







Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0