347

Igår fogade min fina blivande man vår lilla toalett och det blev så fint! Dom övriga byggarna hade satt i sockeln i köket, börjat med golvlisterna och satt i några ut av trösklarna. Målaren hade varit där och fin putsat med sin spackel för att sen kunna måla en sista gång!

I helgen har vi mycket jobb framför oss, men jag skall göra mitt yttersta för att underlätta för mannen min!
Vi skall försöka hinna med att kakla köket, färdigställa tvättstugan och få i klinkers i hallen! Och om vi har tur så har vi även hunnit med att tätskikta i stora badrummet! Det är en dröm att vi skall hinna allt detta, men jag skall göra mitt yttersta för att underlätta för mannen eftersom jag inte kan göra speciellt mycket själv då det är han som är proffs! ;)
Fint blir det i alla fall! Och det är en frihet att komma ut i huset! Ikväll skall vi hämta allt kakel och klinker som är kvar!











Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud vad fint det blir :)

2011-06-15 @ 12:10:22
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0