Om två veckor...

...har lilla tjejen fyllt ETT år och samtidigt blivit en dagis tjej. Vart har tiden tagit vägen. För snart ett år sen var jag så höggravid man bara kunde bli och förväntningarna och längtan efter den lilla krabaten i magen var oändlig. Nu har hon funnits utanför magen i snart ETT helt år, och kärleken blir bara större och större. Hon har förgyllt detta år, varenda sekund, hon är fantastisk. Hon har utvecklats i rask takt, och jag kan inte komma på alla saker som hon har lärt sig! Det är helt fantastiskt att få följa hennes utveckling dag för dag, och det blir bara roligare och roligare för varje sekund. Mitt första år som mamma har snart passerat och det är helt underbart att vara just mamma! Barn är den finaste gåvan som finns!

Sitta
Stå
Krypa
Gå några steg
Äta själv
Fått 6 stycken tänder

kan säga Hej, pappa, tack, bland annat ( och nej inget mamma än) bara när hon är ledsen.
Växt från 49 cm - 75
Gått upp från 3280 gr - 9250 gr

Klappa händerna
Digga till musik

Man kan inte minnas allt för det har gått så fort och hon utvecklas så otroligt snabbt, varje dag händer något nytt.
Att få vara mamma till dig Nellie är det finaste som finns, det bästa som hänt, jag och din pappa är evigt tacksamma för att du är vår lilla tjej! Du är det bästa som finns för oss och vi kommer alltid att finnas för dig!
Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mojsan

Hon har det så bra hos er lilla Nellie! Antar att hon har skrivit en lång önskelista till födelsedagen :P



svar: aj det låter inte skönt. Tur att du slipper kryckor nu då! Det är bra med mig här uppe men jag saknar Marcus mest hela tiden.. Men skolan är rolig trots att det är mycket nytt som ska göras...



kram på dig!

2010-09-21 @ 23:57:05
URL: http://memoarmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0