Världens bästa fästman!

Har haft en fantastisk dag med världens finaste fästman, vi lämnade vår lilla skatt till mormor och tog med oss en picknick korg och åkte till högklint och satte oss nere på klippkanten och fikade bara han och jag! Vi satt länge och bara såg på varandra, pratade och solade tillsammans, det var en sån frihet och fantastisk känsla att få egen tid tilsammans. Efter någon timmes tid där åkte vi vidare och vandrade längs havet nedanför axelsro där vi vecka 28 hyrt en stuga för att få maximalavkoppling på semestern! När vi promenerat, pratat, pussats och åter bara njutit av varandras närvaro åkte vi vidare till "vår tomt" promenerade där ikring och diskuterade och planerade och det riktigt pirrade i magen av bara tanken på att vi ska bo "DÄR"! Dagen var inte slut ännu, vi åkte vidare till blåhäll där vi åkte omkring och kikade en stund och sen stannade vi mitt i skogen ute i ingenstans så gott som och bara la oss ner HAN och JAG! :) Nu hade ytterliggare timmar passerat ut av vår egna tid och man riktigt kände lyckoruset och vilken härlig känsla och vad behövligt det är med just sån tid tillsammans ensamma. Nellie är det bästa vi skapat, men även dom bästa föräldrarna behöver tid ensamma.

Efter allt detta fortsatte tiden mot kvällen och vi åkte till vår lilla tjej vid mormor och grillade på altanen innan vi alla tre somnade som stockar på en filt i solskenet! Nu ikväll har Nellie somnat utan bröstet i egen säng och jag och Filleman spenderar tid tillsammans med en påse popcorn!

Åhh va jag älskar mina två fantastiska familjemedlemmar! Jag är så otroligt lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0