Längtan!

Just nu fördrivs dagarna med väntan, spänning och längtan <3 kom ut nu lilla skrutt! Idag har jag bakat 60 st kanelbullar, bara för att fördriva tiden! På kvällarna myser jag med mina älsklingar, och vi har till och med invigt braskaminen, så mysigt! Man går och letar tecken på att du lilla skatt skall komma ut, men du verkar trivas!:-) 3 dagar tills du är beräknad! 3 dagar gick jag "över" med din fantastiska syster, och vill du titta ut när hon tittade ut får vi vänta med att se ditt fina ansikte tills på onsdag nästa vecka! Vi är så nyfikna på dig där inne, kommer du se ut som din syster?:-) när tror ni att vår skatt tittar ut?:-) jag är otålig, jag vill ha dig liggandes på mitt bröst, en klättrande och nyfiken storasyster kring oss och en ompysslande pappa här bredvid för att beskåda dig lilla du! det är dags nu, vi VILL möta dig!

Kommentarer
Postat av: Mojsan

Spännande. Jag vill också att bebisen ska komma även fast det kommer dröja tills jag får se den.. Hoppas att allt kommer att gå bra!

2011-09-15 @ 17:49:17
URL: http://memoarmoa.blogg.se/
Postat av: En stålt lillasyster

Ja jag vill med att det livet ska hoppa fram så vi kan se den där lilla sötungen eller om jag snarare får säga sötungar till mina små änglar. Och jag gissar på att hon/han tittar fra hmm IDAG!!!! den 21 september kanske?! Och jag vill bara att du ska veta att du har världens bästa och finaste familj och jag älskar dig mer an allt annat på jorden Kram och Puss

2011-09-21 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0