11 dagar kvar!

Nu är det bara 11 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum, jag hoppas förstås att lillan vill titta ut lite tidigare men såklart får hon stanna så länge hon vill :) Vi längtar ihjäl oss här hemma! Vi har ett underbart hus som vi trivs något så enormt mycket i, vi har en fantastisk dotter och jag har en fantastisk man! Nu saknas bara vår efterlängtade lilla bebis, sen är vi fyra! Obeskrivligt!
Tanken på att lill tjejen skall bli storasyster är mäktigt, vår "lilla" tjej som nu är så himla stor! Har en enorm vilja, kan allting själv (enligt henne), vill hjälpa till, pratar så mycket som jag aldrig hört ett barn i hennes ålder prata, använder ord som man själv inte ens använder, bildar meningar, går på pottan, fixar och donar! Hon är stor nu och jag är säker på att hon kommer att bli världens bästa storasyster! Hon pratar så fint med magen, klappar, myser och längtar efter bebisen precis lika mycket som vi!
Min älskade lilla familj!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Morfar, Karin och jag längtar också.

Jag undrar bara vem som ska passa Nellie när du och Philip är på BB.

2011-09-07 @ 21:16:48
Postat av: Isabelle

Va spännande :) Ni verkar ha det så mysigt!

2011-09-07 @ 23:10:35
URL: http://isaha.blogg.se/
Postat av: Mojsan

Mysigt! :)

2011-09-08 @ 22:16:19
URL: http://memoarmoa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är ju helt fantastisk egentligen, åhh, ni är den sötaste familjen!!

2011-09-11 @ 20:55:19
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Förstår att ni längtar. Jag är i vecka 32 nu och tycker tiden går alldeles för sakta.

2011-09-12 @ 20:01:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0