Redan onsdag!

Nu har mor min åkt iväg på semester och blir borta 1 månad! Barcelona, Jordanien och Dubai är bara några ut av ställena som dom kommer besöka. Vi är inte ALLS avundsjuka! Så länge roar vi oss med att spendera tid i deras hus då mannen min skall fixa lite medan dom är borta! :-) fint kommer det att bli! Idag är det dagis dags för stora och jag skall försöka hitta nått fint till en nyfödd liten knodd! Det närmar sig fredag och tatuerings dags också, mannen skrämmer mig med att det gör SKIT ont:/ aja de får de vara värt!


Kommentarer
Postat av: moa

Oj vilken resa. Härligt. Spännande med tatuering! Det klara du säkert lätt som en plätt:-)

2011-11-03 @ 08:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0