Mot 2012!

Älskar känslan av stolthet gentemot mina barn och min blivande man!

Stora tjejen är bara 2 år och 1 månad men klarar dagisets 4 års "kurs". Hon får beröm varje dag ut av okända och kända personer i vår omgivning. Hennes tal är bättre än dom flestas på dagis trots att hon även går med 3,4 och 5 åringar! Hon använder ord och meningar som knappt vi använder, hon hjälper till och är mån om sin syster!

Lilla tjejen är snart 2 månader och otroligt stark i nacken, ler med hela ansiktet och är genom snäll rakt igenom. Sover på nätterna, vaken och glad på dagarna, kan ligga själv utan mig långa stunder och bara jollra!

Min fina man imponerar på mig varje dag med sin kunskap inom sitt yrke! Samtidigt som han är en fantastisk pappa till våra barn. Året som kommer, lär bli en prövning men med stöttning och pepp hemifrån kommer vi klara det! :-) det handlar om eget företagande och fotbollssatsning igen! Men även bröllopsplaner och bröllop!

Det kommer bli ett fantastiskt 2012 det är jag övertygad om! Just nu bubblar allt av spänning över allt och med tiden kommer allt lägga sig! Min underbara familj va jag är glad för er!


Kommentarer
Postat av: moa

Det är så kul att höra att du har det så bra! Lycka till med allt:-)

2011-11-17 @ 17:25:31
Postat av: Evelina

så vackert!! bröllopet kommer bli helt magiskt. vilket datum äger det rum? :)

2011-12-02 @ 04:36:38
URL: http://evelinalamu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0