Dalhem ip

Vår stora tjej "växte upp" på dalhem ip och hon är alldeles perfekt, så lilla tjejen borde ju kunna göra precis samma sak och bli precis lika perfekt! :-)

Styrelsen har både ringt och smsat och idag ringde assisterande tränaren mig och ville ha med mig, samtidigt som jag fick besked om vem som blir ny tränare, och när dom säger att " vi behöver en snabb och målfarlig forward som dig till nästa år" så kan man ju inte annat än bli sugen på fotboll:-) så mig kan ni räkna med 2012 så mycket som det går!

För jisses vilket pusslande det kommer bli för att få ihop allt med två barn, fotbollssatsande man och hus! Men vi får se hur det löser sig, så länge barnen accepterar det och vi känner att det funkar så ger vi det en chans!

Mitt uppe i allt detta startar Philip även egen firma, så 2012 blir minst sagt hektiskt! :-) plus att vi ska gifta oss i maj! vi får ta ALL ledig tid tillsammans för att hinna med varandra:-) vi ger det en chans och ser hur vi klarar det! Men fotboll är ju så fruktansvärt kul!


Kommentarer
Postat av: mojsan

Vad roligt mickis! Hoppas att allt kommer gå bra så att du kan spela. Då kanske vi kan träna tillsammans i sommar:-)

2011-11-23 @ 22:03:14
URL: http://memoarmoa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa så himla roligt Mickis!! :)

2011-11-25 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0