Vår fredag :)

Middag på Isolabella och en superior svit på strand hotel med egen jaccuzzi! Vår tidiga alla hjärtans dag blev över förväntan, helt fantastisk! På rummet möttes vi ut av en kärleksgåva med choklad praliner, fint skrivna ord på en lapp på våra kuddar, rosenblad på sängen, mousserande rosé vin, geléhjärtan, whisky och gott te, samt varsin morgonrock och fantastiska tofflor och såklart en fin stor röd ros! Vi hade även tillgång till hotellets relax avdelning med pool, bastu och ångbastu! Vi var helt själva i relaxavdelningen innan vi smög upp på rummet till vår egen jaccuzzi! Med mig hade jag tagit tre paket till Philip som innehöll, badkulor, badrosor, badskum, badsalt, samt doft ljus!














När vi sedan checkade ut möttes vi ut av en sista överraskning som inte ens jag var beredd på, ett "spel" 52 weeks of romance, bestående ut av en fin påse i siden, med 52 st olika kort, ett för vardera vecka. Vi skall nu ta ett kort varannan vecka var och sen göra det som står på kortet åt den andra. (ex, var extra noga med att påpeka hur mkt Han/hon betyder för dig.)

Jag älskar dig Philip! Du är underbar på alla sätt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilket mys du hade fixat till :)

2011-02-13 @ 11:45:19
URL: http://isaha.blogg.se/
Postat av: Moa

Ni kan ni! Låter som ett perfekt Alla Hjärtans dag-firande=)

2011-02-14 @ 11:35:49
URL: http://memoarmoa.blogg.se/
Postat av: Evelina

åååååååh, så fina ni är tillsammans!!! Bästa paret i världen.

2011-02-24 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0