Första spadtaget!

Förhoppningsvis har dom satt spaden i marken när vi besöker tomten ikväll så fort jag slutat! Dom ringde i morse och hade problem med att koppla in sitt elskåp i morse, men efter en del ringande fram och tillbaka till Geab så skall nu allt vara löst hoppas jag! Så vi väntar med spänning på att se vad som hänt ute på tomten under dagen.

Dom sista avtalen är nu även påskrivna och skickade, och nu skall allt pappersarbete förhoppningsvis vara så gott som klart! :) Nu är det bara fysiskt arbete kvar! Och det kommer bli så spännande att se när dom reser huset och att det verkligen händer nått på RIKTIGT! Längtan är enorm! Jag vill flytta NU med vår underbara lilla familj. Jag har redan värmt upp händerna för att kunna ta hand om mannen efter alla timmar som han kommer lägga i huset, en hel del massage, god mat och ompysslande av lilltjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0