Två helt underbara år med dig min prins :)

Idag har vi varit tillsammans i två år, helt fantastiska två år har vi haft tillsammans och jag har verkligen hittat mannen i mitt liv. Han och Nellie är det finaste jag har, det vackraste i världen och jag skulle göra allt i världen för dessa två. Jag vill leva med honom i resten ut av mitt liv, han förgyller varenda dag, varenda sekund för mig. Och i morse kom han in med det vackraste paketen ut av dom alla, helt utan förvarning hade han köpt den vackraste ringen jag någonsin sett. Så betydelsefull och så vacker är den och jag kommer bära den varenda dag, i all oändlighet.

Jag älskar dig min Filleman!

(Bilder på ringen kommer upp under dagen)


Kommentarer
Postat av: Evelina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS gumman!! :) Ni är ju så otroligt fina tillsammans så jag dör en smula.

2010-10-26 @ 14:43:25
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Grattis till er båda! hoppas ni hade en fin två-årsdag :) det är så himla fint att hitta mannen i sitt liv! Väntar med spänning på bilder av ringen..

2010-10-26 @ 21:33:51
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0