Första "spadtaget" på tomten!

Tidigt igår morse gav vi oss ut till tomten för att möta upp pappa, för första dagens röjning på tomten. Solen sken, fika korgen var packad och vi hade klätt oss varmt, men behagligt. Vi möttes av som vi redan visste, en tomt full med mindre skog, men när dagen var till ända hade vi röjt fram kvällsolen och 1/4 av tomten var färdig!






































Njuter av kvällssolen










Tomtgränsen




Lyckliga tomtägare







Nu har det verkligen satt igång och vi ser framemot denna resa något enormt, ett fantastiskt roligt år har vi framför oss! Något vi längtat efter, drömt om och som nu kommer bli verklighet! Vi njuter av varenda sekund utav detta, och det pirrar i magen av kärlek varenda dag då jag vaknar upp bredvid denna fantastiska man! Och att mötas i dörren ut av en dotter som skiner som en sol är det bästa som finns! Ni är det finaste som finns, och att få göra denna resa tillsammans med er betyder allt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh mickis. Jag blir helt varm i magen när jag läser dina texter. Du skriver med sådan kärlek att jag bara längtar och önskar att jag får det så mysigt som du har det någon gång!

Puss

2010-11-10 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0